image

Lvům to proti Belgii nepadalo a domácím podlehli

28.08.2013 - Martin Peterka
počet přečtení: 790
vytvořeno 28.08.2013, upraveno 29.08.2013

Generálka na Eurobasket, dvojzápas v Belgii, nezačala pro český výběr dobře. Před poloprázdnou halou se dříve do pravého zápasového tempa dostali domácí. Ti lvům během první desetiminutovky nasázeli hned čtyři trojky, čímž si dokázali vybudovat náskok osmi bodů po prvním hracím období.

 

Ve druhé čtvrtině se zlepšila komunikace v defenzivě a Češi začali mnohem lépe řešit útočné kombinace soupeře, především akci pick and roll, po které Belgičané v první čtvrtině vstřelili právě ty rozdílové trojky. Trenér Pavel Budínský zvolil v prvním poločasu taktiku širší rotace hráčů. Na pět minut se na hřiště dostal i navrátilec Petr Benda nebo Jakub Kudláček. Byli to Češi, kdo v této desetiminutovce diktoval tempo hry. Poločasové vedení získali zejména díky rychlým protiútokům.

 

Ve druhém poločase se česká ofenzivní mašina zadrhla. Čechům se nedařila střelba i z těch nejvyloženějších pozic, navíc se do hry vrátil nešvar v podobě vysokého počtu ztrát. Domácí zhodnotili svojí fyzickou hru a převahu, kterou získali, využili k navyšování svého náskoku až na konečných 13 bodů.

 

Odveta se hraje zítra od 20 hodin opět v Belgii. Pro české basketbalisty to bude generálka na ME.

 

Belgie – Česká republika 72:59 (25:17; 33:36; 56:46)

De Zeeuw 19, Moors 16, Hervelle 11 - Veselý 13, Bartoň 12, Pumprla 8, Satoranský 7, Welsch a Houška po 5, Kudláček 4, Hruban 3, Benda 2, Balvín, Jelínek a Švrdlík 0

TH: 20/14 - 18/11

Trojky: 6 - 6

Doskoky: 35 - 28

Zisky: 11 - 18

Ztráty: 19 - 23

Asistence: 12 - 11

Fauly: 25 - 20

 

Pavel Budínský: „Musím říct, že jsem z dnešního výsledku zklamaný. Byl to ale zápas, který nám ukázal naše slabiny jak mentální, dovednostní, tak i fyzické. Belgie se ukázala, jak fyzickým a důrazným týmem je, což chce každý tým v domácím prostředí. Měli jsme ospalý začátek, který jsme ve druhé čtvrtině chtěli napravit. To se povedlo. Nejlepší čtvrtina byla ta druhá, kterou jsme vyhráli 19:8 a vedli jsme v poločase o tři body. Druhý poločas byl nejhorším ofenzivním představením, co jsme předvedli. Zahodili jsme i ty nejvyloženější šance a do naší hry se dostala křeč a frustrace. Ta společně s vysokým počtem ztrát (23) byla důvodem, proč jsme prohráli. Zítra nás čeká odveta, na kterou se musíme zcela jinak mentálně připravit. Rozebereme si utkání na videu a věřím, že si to všichni vezmou k srdci, protože dnes to nebyl dobrý výkon.“

 

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR