image

Prohra s Argentinou zkomplikovala U19 cestu do dalších bojů

28.06.2013 - Martin Peterka
počet přečtení: 780
vytvořeno 28.06.2013, upraveno 28.06.2013

Argentina – Česká republika 76:55 (17:17; 39:23; 61:38)

Haag 13, Torres 11, Deck 10 – Šafarčík 10, Kouřil 8, Slanina a Peterka po 7, Feštr a Šoula po 6, Pecháček 5, Křivánek 4, Svoboda 2, Švandrlík a Aušprunk 0

TH: 23/18 – 18/14

Trojky: 8 – 3

Doskoky: 38 – 35

Zisky: 9 – 7

Ztráty: 15 – 19

Fauly: 24 - 20

 

Začátek utkání byl z české strany nervózní, což se projevilo zejména na útočné polovině, kde se dopustili řady ztrát. Za první čtvrtinu se jich dopustili hned šesti. Většiny z nich v první pětiminutovce. Svěřenci Petra Jachana navíc hledali střeleckou formu ze včerejšího zahajovacího zápasu. Horší střelecký výkon vyrovnávali dobrým doskokem na obou polovinách hřiště.

 

Ve druhé čtvrtině se česká ofenzivní krize prohloubila. Pouhých šest bodů za deset minut na Argentinu zdaleka nestačilo. Češi se nemohli trefit z jakékoliv pozice na hřišti. Naopak Argentinci trefili hned čtyři trojky a jejich náskok se stával čím dál tím pohodlnějším, když se vyšplhal až na poločasových 16 bodů.

 

Češi po přestávce na chvíli vyrovnali hru, první jejich trojku v utkání zaznamenal Petr Šafarčík. Argentinci však dokázali lehce překonávat českou obranu. Nabídli více variant možností zakončení než čeští reprezentanti. Stříleli s vysokou úspěšností za tři body, věděli o sobě v útoku a zvyšovali svůj náskok, což čím dál více snižovalo české naděje na postup.

 

Češi ještě na chvíli potrápili Argentince v obraně a stáhli svojí ztrátu pod 20 bodů, pak se ale soupeř opět začal prosazovat a české manko se vrátilo na konečných 21 bodů. Cesta do osmifinálové skupiny tak vede pouze přes vysoké vítězství nad Íránem, a to ještě v případě, že dnes v zápase hraném od 20 hodin v Areně Sparta podlehne Litvě.

 

Petr Jachan: „Musím se omluvit. Hráli jsme před skvělým publikem a nedokázali jsme utkání dostat pod kontrolu. Soupeř ukázal, že ač byl po včerejšku pod velký tlakem, dokáže pod ním hrát. Jestli jsme čekali, že bude nervózní, tak nebyl. Od začátku hrál svojí hru. Aktivitou nás dostal pod tlak ve všech činnostech. Naše výšková převaha se ukázala nevýhodou. Přehráli nás hráči právě na těch dvoumetrových postech. Nebudu se na nic vymlouvat. Kritika je oprávněná. Hráči bojovali, otázka je, zda jsou tak silní, aby se s tou kritickou situací dokázali vyrovnat. Soupeř měl víc zbraní.“

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR