image

Repre U19 je kompletní, zbývají dva veřejné přípravné zápasy

12.06.2013 - Martin Peterka
počet přečtení: 1126
vytvořeno 12.06.2013, upraveno 12.06.2013

Českým reprezentantům do 19 let už zbývá jen něco málo přes dva týdny, než začne jejich možná nejdůležitější turnaj kariéry. Formu na domácí Mistrovství světa v basketbalu mužů – U19 už budou ladit pouze v Praze. Ze zbývajících přípravných zápasů budou dva otevřeny veřejnosti – první z nich už tento čtvrtek 13.6. od 17 hodin v Areně Sparta Podvinný mlýn.

 

Ve čtvrtečním zápase bude soupeřem týmu Petra Jachana Španělsko, tedy reprezentace, která nastartovala v roce 2011 stříbrnou jízdu hráčů ročníku narození 1995 na domácím ME U16. Letos se Češi hráčům z Pyrenejského poloostrova postaví už v přípravě.

 

Česká reprezentace má za sebou již přípravná utkání s národními týmy Austrálie a Srbska. Zatímco s protinožci si Češi doma dokázali alespoň jednou poradit, ze Srbska si přivezli dvě porážky. „Španělsko bude jiný soupeř než Austrálie nebo Srbsko. Je typickým představitelem evropského basketbalu. Jejich hra je založena na chytrosti a vyzrálosti hráčů. Na rozdíl od Srbska nebude jejich pojetí basketbalu tolik agresivní, silové,“ popisuje trenér týmu Petr Jachan, co na mladé basketbalisty čeká.

 

„Španělé v této kategorii nepatřili k absolutní špičce Evropy na loňském šampionátu U18, takže bude záležet, jak velký posun dopředu udělali. Mají několik dobrých hráčů, ale ne vyloženě individuality. Jejich hra je postavená na týmovém výkonu,” vyzdvihuje přednost soupeře český kouč.

 

Českou reprezentaci ale čeká vyztužení sestavy. Poprvé od začátku posledního bloku přípravy se k týmu připojí čtveřice krajánků – Radovan Kouřil, Adam Pecháček, Prokop Slanina a Jan Švandrlík. „Poprvé se sejdeme ve skutečně kompletní sestavě. Doufám, že nám to dlouho vydrží a nebudou nás provázet zdravotní překážky. V zápasu se dostaneme do větší rotace hráčů na klíčových postech. Budeme moct být agresivnější. Budeme schopni v takovém nasazení odehrát celých 40 minut a ne jen úseky. Z této pozice se určitě naše síla zvýší,” slibuje Petr Jachan.

 

Začlenit nové hráče do kolektivu, který je již tři týdny ve společné přípravě, nemusí být jednoduché. Petr Jachan ale věří, že se to jeho týmu povede: „Je to důležitý úkol, který musíme zvládnout tím spíš, že jde o kolektivní sport a že se blíží vrcholná akce. Hráči se znají, mají už spolu něco odehráno z minulosti. Letos jsme se už setkali při akci v O2 areně a odehráli dvě utkání s CSKA. Z tohoto pohledu to byla důležitá akce.“

 

Utkání se Španělskem začíná ve čtvrtek 13. června v Areně Sparta Podvinný mlýn od 17 hodin. Druhé veřejné přípravné utkání je naplánováno na stejném místě 19. června od 18 hodin proti Brazílii. Na obě utkání je vstup zdarma.

 

 

Arena Sparta Podvinný mlýn

Podvinný mlýn, Praha 9

Mapu najdete zde.

 

MHD
Metro B – Vysočanská
Tramvaj 16 – Divadlo Gong
Tramvaj 8 a 25 – Balabenka
Bus 151 – Poliklinika Vysočany

 

Autem
Z ulice Sokolovská odbočte do ulice Podvinný mlýn.

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR