image

Top skórer turnaje Satoranský: Viděli jsme detaily, na kterých musíme zapracovat

24.08.2015 - Martin Peterka
počet přečtení: 996
vytvořeno 24.08.2015, upraveno 24.08.2015

Čeští basketbalisté mají za sebou jedny z posledních zápasů v přípravě na Eurobasket 2015. V Řecku vzdorovali silnému domácímu výběru, podlehli Rusku o jediný bod střelou od půlky v poslední vteřině a v posledním zápase v ofenzivní přestřelce přetlačili Bosnu a Hercegovinu. Českému výběru tradičně z rozehrávky velel Tomáš Satoranský, který si zároveň odnesl cenu pro nejlepšího střelce turnaje.

 

Tomáši, pozoroval jste v Řecku u týmu zlepšení oproti zápasům v Polsku či Německu?

Bylo vidět výrazné zlepšení. Už i díky tréninkům, které absolvovali v kompletní sestavě a soupeřům, proti kterým jsme hráli. Všichni byli basketbalově vyspělí. Je pravda, že Bosna neměla první dva zápasy moc vydařené, ale mají jednoho z nejlepších koučů v Evropě a proti nám hráli dobrý zápas.

 

V čem konkrétně?

Bylo vidět zlepšení v útoku a i přes to, že jsme dostali hodně bodů, tak i v obraně. Musíme pokračovat dál. Teď nás čekají Španělé, což je snad ten nejlepší test před sezónou, co si můžeme přát. Ještě jsme viděli chyby a detaily, ve kterých se musíme zlepšovat

 

Kde tým nejvíc tlačí bota?

Měli bychom redukovat zbytečné ztráty. Na obranném doskoku jsme měli problém, hlavně v prvním zápase. V obraně pick and rollu není někdy úplně jasné, co děláme. Z toho dostáváme hodně bodů a měli bychom na tom zapracovat. Pomůže nám i scouting, který na Evropě bude detailnější.

 

Rusku jste nastříleli 85 bodů, Bosně 98. Takže útok už funguje?

V posledních dvou zápasech bylo vidět v útoku velké zlepšení. Neztráceli jsme zbytečně balóny, rytmus týmu byl lepší a vyvážená hra z dolního postavení i perimetru. Dostali jsme do toho i vybíhání do protiútoku. Toho bychom se měli držet. Když je rytmus v útoku, dodá to sebevědomí a procento střelby jde taky nahoru. S útočnou fází můžeme být celkem spokojení.

 

Do Eurobasketu vás ale čeká už jenom jediný zápas…

Je možné, že zápasů nebylo tolik, jako měli někteří soupeři. Na druhou stranu jsme využili dobře čas mezi Japonskem a tímto turnajem, kdy jsme se opravdu sehráli. Teď máme jeden opravdu těžký zápas, který nám dá hodně a ukáže, kde jsme. Musíme se soustředit na tréninky jako před tím v Brně a pracovat na detailech, které nám zatím ještě tolik nejdou.

 

Sledujte výsledky svých soupeřů pro základní skupinu Eurobasketu?

Sledujeme. Výsledky jsou zatím hodně vyrovnané a všichni naši soupeři porážejí silné celky. To jenom ukazuje, že naše skupina bude hodně vyrovnaná. Budou to těžké zápasy, které bude rozhodovat malý rozdíl bodů. Například Ukrajina porazila Itálii a prohrávala o 26. Je vidět, že ty týmy mají dobrou chemii a bojují. My musíme pokračovat v tom zlepšení, jestli proti nim chceme uspět.

 

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR