image

AKCE: Sbírejte razítka a staňte se superfanouškem

10.11.2017 - Martin Peterka
počet přečtení: 493
vytvořeno 07.11.2017, upraveno 11.11.2017

Česká basketbalová federace si je vědoma, že nadcházející reprezentační okna ubírají fanouškům pravidelné ligové zápasy, na které jsou zvyklí. Zároveň ale především domácí utkání národních týmů bere jako příležitost, jak basketbal atraktivní formou přiblížit široké veřejnosti a fanouškům ligových týmů vynahradit pauzu v kalendáři.

 

ČBF pro tuto reprezentační sezonu spouští několik projektů, které jsou určeny fanouškům a měly by jim přinést ještě větší prožitek a zážitky z reprezentačních utkání.

 

Karta basketbalového fanouška

Hráči a hráčky na hřišti vždy vnímají podporu publika. Každý další fanoušek v hledišti, který žene reprezentanty vstříc úspěchům, jim vlévá další novou energii do žil. Česká basketbalová federace si váží fanouškovské základny, která utkání národního týmu navštěvuje, a rozhodla se věrné fanoušky odměnit.

 

Vzniká proto karta basketbalového fanouška, na kterou budou fanoušci v průběhu domácích zápasů reprezentace sbírat razítka. Mohou mít hned tři cíle:

 

1. Fanoušek ženského basketbalu

- fanoušek, který nasbírá razítka ze všech tří domácích zápasů ženské reprezentace v kvalifikaci o ME 2019

- vylosovaný výherce získá dárkový poukaz na 1 000 Kč od společnosti Crestyl a privátní wellness v EA hotelu Embassy + možnost noclehu s degustačním menu s 50% slevou

 

2. Fanoušek mužského basketbalu

- fanoušek, který nasbírá razítka ze všech tří domácích zápasů mužské reprezentace v kvalifikaci o MS 2019

- vylosovaný výherce získá dárkový poukaz na 1 000 Kč od společnosti Crestyl a privátní wellness v EA hotelu Embassy + možnost noclehu s degustačním menu s 50% slevou

 

3. Superfanoušek českého basketbalu

- fanoušek, který nasbírá všech šest razítek ze zápasů v sezoně 2017/18

- každý takový fanoušek obdrží speciální tričko a certifikát basketbalového superfanouška

- vylosovaný výherce získá dárkový poukaz na 1 000 Kč od společnosti Crestyl, dekantér na víno od Czech Tourism, třídenní pobyt v hotelu Léčebné lázně Mariánské Lázně a víkendový pronájem automobilu Hyundai

 

 

Elektronický program

Česká basketbalová federace při utkání kvalifikace o MS 2019 ČR - Island nabídne poprvé v historii fanouškům interaktivní program. Na rozdíl od tištěné verze bude fanouškům k dispozici už před zápasem, protože nabídne například informace o nákupu vstupenek nebo praktické informace pro fanoušky, kteří do Pardubic přicestují vlakem nebo autem.

 

Program bude k dispozici na webu rvisejakolev.cz a o jeho spuštění budeme informovat prostřednictvím webových stránek a sociálních sítí @ceskybasketbal. Výhodou je, že fanoušci budou mít kdykoliv v průběhu kvalifikace přístup k aktuálním informacím z jednoho centrálního místa. Zároveň se zde budou ukládat materiály jako rozhovory s hráči, sestřihy z utkání a novinka Hyundai Drive of the Game, tedy nejlepší zakončení z každého zápasu kvalifikace.

 

 

This is my house

FIBA připravila pro všechny zápasy kvalifikace o MS 2019 globální kampaň This is my house. Česká basketbalová federace se k této kampani také připojila. Komunikace kampaně probíhá na propagačních materiálech (logo) a také na sociálních sítích pod hashtagem #ThisIsMyHouse. Díky této iniciativě FIBA mají všechny kvalifikační zápasy po celém světě prvek, který je sjednocuje.

 

 

Show pro diváky

Cílem domácích kvalifikačních zápasů je také to, aby si fanoušek z utkání odnesl komplexní zážitek. Jeho základem je samozřejmě utkání ČR - Island, ale umocnit ho mají doprovodné aktivity. Některé z nich byly popsány výše.

 

Kromě toho se ale fanoušci v pardubické Tipsport Areně mohou těšit na videomapping před zápasem či slavnostní rozloučení Jiřího Welsche s dresem národního týmu. Historicky druhý Čech v NBA bude v poločase utkání mít také svou autogramiádu v ochozu areny.

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR