image

Kvalifikace MS 2019 - Muži A-TÝM

 

Skupina A: Černá Hora, Slovinsko, Bělorusko, Španělsko

Skupina B: Švédsko, Turecko, Lotyšsko, Ukrajina

Skupina C: Polsko, Kosovo, Litva, Maďarsko

Skupina D: Itálie, Nizozemsko, Chorvatsko, Rumunsko

Skupina E: Bosna a Hercegovina, Belgie, Francie, Rusko

Skupina F: Bulharsko, Česká republika, Island, Finsko

Skupina G: Německo, Srbsko, Rakousko, Gruzie

Skupina H: Izrael, Velká Británie, Řecko, Estonsko

 

 

Zápasy českého týmu

24.11.2017 Česká republika - Island 89:69 (15:11; 39:30; 60:51)
27.11.2017 Finsko - Česká republika 56:64 (9:19; 30:25; 38:38)
23.02.2018 Bulharsko - Česká republika 76:78 (17:20; 48:37; 56:54)
25.02.2018 Island - Česká republika 76:75 (19:14; 39:32; 59:54)
29.06.2018 Česká republika - Finsko 77:73 (18:17; 37:36; 61:55)
02.07.2018 Česká republika - Bulharsko 81:75 (19:20; 41:35; 59:50)
           
13.09.2018 Česká republika - Rusko    
16.09.2018 Bosna a Hercegovina - Česká republika    
30.11.2018 Česká republika - Francie    
03.12.2018 Rusko - Česká republika    
21.02.2019 Česká republika - Bosna a Hercegovina    
24.02.2019 Francie - Česká republika    

 


Kvalifikační klíč

32 evropských týmů bylo rozděleno do osmi skupin. Své soupeře zná zatím 24 celků, které budou hrát na EuroBasketu 2017. Ty pak doplní postupující z předkvalifikace. Do druhého kola kvalifikace postupuje trojice nejlepších celků z každé skupiny.

 

Ve druhém kole kvalifikace se spojí vždy dvě skupiny z prvního kola. Vzniknou tak čtyři skupiny po šesti týmech, kterým se započítávají všechny výsledky z 1. kola kvalifikace. Se zbývajícími týmy odehrají v září, přelomu listopadu a prosince 2018 a únoru 2019 opět vždy jeden domácí a jeden venkovní zápas. Trojice nejlepších celků z každé skupiny postupuje na MS, kde tak bude celkem 12 evropských týmů. Ty doplní 20 celků z dalších kontinentů.

 

Aktuální situace:

Češi si do nové šestičlenné skupiny přenášejí pět vítězství a jedinou porážku. O místě, kde odehrají své domácí zápasy, vás budeme brzy informovat.


Pro média:

Akreditace na zápasy je možná pouze prostřednictvím rozhraní FIBA Media Portal. Termín pro podání žádosti je nejpozději 48 hodin před začátkem zápasu.

 

 

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR