image

Basketbalisté bavili v centru Prahy na ČEPS Dni s basketbalem

17.08.2017 - Martin Peterka
počet přečtení: 387
vytvořeno 17.08.2017, upraveno 17.08.2017

I když basketbal známe především z velkých hal či malých tělocvičen, rozhodně mu není cizí ani prostředí ulice. A co teprve, když se na jeden celý den přesune na jedno z nejrušnějších míst Prahy, na náměstí Republiky. To je pak pro všechny kolemjdoucí ta pravá basketbalová show.

 

Tokový byl čtvrtek 17. srpna v Praze a ČEPS Den s basketbalem. Celodenní program pro fanoušky na náměstí Republiky, který tvořila vystoupení cheerleaders, smečařská show či basketbalové soutěže pro veřejnost, ozdobila účast národního týmu mužů připravujícího se na letošní EuroBasket.

 

Fanoušci si tak mohli nejen na vlastní kůži vyzkoušet své basketbalové umění, ale také se dostat českým basketbalovým hvězdám v čele s hráčem NBA Tomášem Satoranským blíž, než se jim běžně podaří. Na závěr své návštěvy se totiž čeští basketbalisté více jak půl hodiny podepisovali všem zájemcům o cenný suvenýr.

 

„Rád se těchto akcí pro fanoušky účastním. Je to super způsob, jak lidem trochu blíž náš sport a celý národní tým představit. U nás basket ještě nedosahuje stupně popularity těch největších sportů a každá taková akce k tomu přivede víc zájemců a fanoušků a možná i díky tomu se na nás přijdou podívat a podpořit, což je dobře i pro náš tým," užíval si slunné poledne v centru Prahy pivot českého celku Patrik Auda.

 

Ten má navíc s podobnými akcemi bohaté zkušenosti ze svého působení na zámořské univerzitní soutěži NCAA, která je v Americe velmi populární: „Když jsem ještě hrál na univerzitě v USA, děly se podobné akce poměrně často, ať už to byly autogramiády nebo takzvaný „community service", kdy celý tým navštívil nějakou nemocnici nebo jiné místo, kde lidé potřebují pomoc, do níž se hráči aktivně zapojují. I tímhle způsobem se snaží zviditelnit a ukázat, že všechno není jen o tom sportu, ale i o takové pomoci. V Americe je tohle hodně běžná záležitost."

 

V rámci návštěvy národního týmu došlo také na atraktivní soutěž mezi současnými hráči a těmi, kteří Českou republiku reprezentovali dříve. Michal Ježdík ani Jiří Zídek ale svůj souboj se současnou generací nevyhráli.

 

„Dnešní akce pro fanoušky podtrhuje důležitost mistrovství Evropy a té skutečnosti, že se na něj náš národní tým stabilně dostává. Značný zájem o dění tady v centru Prahy i plná hala na

včerejším přípravném zápase s Tureckem, to všechno říká, že basket je u nás populární sport a každá akce, kde se fanoušci mohou setkat s hráči, je jedině k dobru. Je to něco navíc, a i když hráči mají nabitý program, je to součást jejich působení v národním týmu," pochvaloval si první Čech v NBA Jiří Zídek.

 

Čeští basketbalisté se proti nejlepším celků Evropy utkají od 1. září. Svou základní skupinu odehrají v Kluži a budou soupeřit s Rumunskem, Chorvatskem, Maďarskem, Černou Horou a Španělskem. Jejich zápasy odvysílá přímým přenosem ČT Sport.

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR