image

Basketbalová charita vstupuje do druhého desetiletí s novým partnerem

16.12.2016 - Martin Peterka
počet přečtení: 648
vytvořeno 15.12.2016, upraveno 15.12.2016

Adventní čas pomalu vrcholí a to je vhodná příležitost podat pomocnou ruku těm, kteří to nejvíc potřebují. Takovou myšlenku mají i kluby Kooperativa NBL, které se ve druhé polovině prosince zapojí do tradiční basketbalové sbírky Každý koš pomáhá. Letos navíc s velmi příjemnou novinkou. Spojily se totiž síly hry pod bezednými koši a Konta Bariéry.

 

Společná charita českého basketbalu a České televize Každý koš pomáhá, která se tradičně opírá o kluby Kooperativa NBL a basketbalové fanoušky, nemění nic na svém cíli ani cestě, jak k němu dojít. Ve vybraném domácím zápase přispěje klub částkou 100 Kč a hráč 10 Kč za každý svůj bod. Letos jde vstříc pomoci s novým parťákem, s čímž souvisí i změna formátu dárcovské SMS. Ta má nyní tvar DMS SPORTBEZBARIER a zasílá se na číslo 87 777.

 

„Každý rok KKP pomáhá konkrétním lidem. V letošním roce jsme společně s nadací Konto Bariéry vybrali opět dva příjemce daru. Konto Bariéry je nadace s vysokým společenským kreditem, která dlouhodobě pomáhá handicapovaným. Pro naši pomoc v rámci projektu KKP je důležitá transparentnost a nejvyšší míra společenské odpovědnosti. Spolupráce s Kontem Bariéry nám dává jistotu,“ představil novinku předseda Asociace ligových klubů Tomáš Kotrč.

 

„Jsem ráda, že ve spolupráci s basketbalovou federací se do našeho projektu Sport bez bariér zapojili aktivní a zdatní sportovci, aby upozornili na lidi, kteří v životě měli méně štěstí. Každý koš pomáhá podpoří úžasné mladé ženy, které statečně bojují se zdravotním postižením. Od Konta Bariéry díky této sbírce získají nezbytné zdravotní pomůcky – nový aktivní vozík a speciální ortézu na ruku. Taková pomoc těší nejen mě, ale určitě i basketbalisty v celé republice, kteří se do povedené akce zapojili,“ otevřela Božena Jirků, výkonná ředitelka Konta Bariéry, téma příjemců pomoci.

 

Věříme, že nejen basketbaloví profesionálové, ale i hráči na nižších úrovních a fanoušci, budou společně vybírat finanční prostředky. Pomohou tak Janě Hanové , která je uvázána na invalidní vozík a po zhoršení zdravotního stavu potřebuje nový mechanický vozík a Míše Švajdové, která se zotavuje po úrazu, který utrpěla po střetu s tramvají v Praze na Florenci a potřebuje speciální rehabilitační pomůcky.

 

„KKP je již desátým rokem nedílnou součástí nejvyšší mužské basketbalové ligy. Zřídka se v českém sportovním světě jednoho projektu dobrovolně účastní všechny kluby nejvyšší soutěže. Navíc aktivně spolupracuje a nemalou částkou k celkovému výtěžku KKP přispívá také generální partner ligy,“ potvrzuje Kotrč, že i letos se po loňské premiéře do pomoci zapojí generální partner Kooperativa NBL, pojišťovna Kooperativa.

 

V rámci statistiky ukazující na atraktivitu hry Kooperativa Faktor přispívá Kooperativa do společného banku peněz 500 Kč za každou smeč a 1 000 Kč za každý alley-oop. A pozor! To i v rámci prosincové Kooperativa NBL All Star Game, kde se to efektními kousky jen hemží. Právě na závěr basketbalové show 29. prosince v Děčíně bude předán šek s vybranou částkou. V loňském roce pomohl Kooperativa Faktor navýšit pomoc téměř o 80 000 Kč.

 

„Svým přístupem všichni účastníci prokazují dlouhodobě vysokou míru solidarity a dokazují, že jim nejsou lhostejné osudy ostatních,“ ocenil na prahu 11. ročníku společnou snahu Tomáš Kotrč.

 

První celky už se do akce zapojí v aktuálním kole o nadcházejícím víkendu. Společně můžeme začít sledovat, jak přibývají prostředky, které pomohou zkvalitnit život těm, kteří to nejen o Vánocích potřebují.

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR