image

Březen patří oficiální basketbalové charitě Každý koš pomáhá

01.03.2018 - Martin Peterka
počet přečtení: 4106
vytvořeno 01.03.2018, upraveno 01.03.2018

Český basketbal po roce opět pomáhá. Kluby Kooperativa NBL, Česká televize, Konto Bariéry a generální partner nejvyšší mužské soutěže pojišťovna Kooperativa v březnu spojí síly a společně budou pořádat sbírku na pomoc dvěma mladým slečnám.

 

Celý měsíc budou hráči a kluby mezi sebou vybírat finanční prostředky pro Terezu z Oseka (26 let) a Renátu z Miletic (28 let), které postihla meningoková infekce, po níž mají amputované dolní končetiny, Tereza dokonce i některé prsty na ruce. Cílem sbírky je přispět Tereze na automobil, který využije k cestám za studiem VŠ, a Renátě na invalidní vozík a protézy.

 

„Jsem rád, že basketbalisté tradičně pomáhají. Oficiální charita Každý koš pomáhá, která je společným projektem českého basketbalu s Českou televizí, se stala již tradiční a pevnou součástí každé basketbalové sezony. Bez ní by ročník Kooperativa NBL snad ani nebyl kompletní,“ usmívá se předseda Asociace ligových klubů Tomáš Kotrč.

 

Podle něj je důležité, že se akce Každý koš pomáhá už potřetí v řadě spojí s Kontem Bariéry: „Tohoto partnerství si velmi vážíme. Pomáhá nám naplňovat pilíře, na kterých naší charitu stavíme. Chceme deklarovat maximální průhlednost celé akce. Díky této spolupráci si každý může být jistý, že vybrané peníze skončí tam, kde pomohou nejvíce.“

 

Forma příspěvku do společného fondu zůstává stejná jako v minulých letech. Každý z 12 klubů Kooperativa NBL si vybral jeden březnový domácí zápas, ve kterém každý z jeho hráčů přispěje za svůj bod 10 Kč a klub 100 Kč. Celý březen mohou fanoušci posílat dárcovskou SMS ve tvaru DMS SPORTBEZBARIER 30 na číslo 87 777. Cena jedné DMS je 30 Kč, příjemce pomoci obdrží 29 Kč.

 

Se svým dílem pomoci přichází i generální partner NBL. Pojišťovna Kooperativa bude celý březen odměňovat povedené akce v rámci statistiky atraktivity Kooperativa Faktor. Za každou smeč přispěje 500 Kč a za každý alley-oop 1 000 Kč.

 

„To je pro nás skvělá zpráva. Kooperativa touto iniciativou dává najevo, že jí basketbalové prostředí není cizí a chce se zapojit do společného projektu, který šíří dobro. Vloni takto Kooperativa Faktor přinesl příjemci přes 50 000 Kč,“ oceňuje Kotrč. A dodává: „Letos už máme na kontě 26 000 Kč díky Kooperativa Faktoru z vánoční All Star Game.“ Kooperativa totiž svou pomoc odstartovala už při tradiční akci na konci loňského kalendářního roku.

 

„Považujeme za velmi důležité, aby partnerství Kooperativy s Českou basketbalovou federací mělo kromě jiného i přesah do společenské odpovědnosti firmy. Projekt Každý koš pomáhá je toho důkazem. A právě proto se již třetím rokem k tomuto projektu připojujeme ve formě peněžního příspěvku. Velký důraz klademe také na náš speciální projekt Kooperativa Faktor, která má za cíl motivovat hráče k lepším a atraktivnějším výsledkům a přinést tak i vyšší peněžní obnos těm, kteří to potřebují. Jsme rádi, že takové projekty můžeme podpořit,“ uvedla manažerka sponzoringových projektů pojišťovny Kooperativa Alexandra Přibylová.

 

„Děkujeme každému, kdo se jakýmkoliv způsobem zapojí do pomoci. Vážíme si kladného přístupu hráčů i klubů. Nedílnou součástí vždy byli fanoušci, díky nimž se finální částka pravidelně šplhá na zásadní pomoc pro příjemce. Pomůže každá odeslaná DMS. Věřím, že i letos všichni ukážeme, že basketbalisté mají velké srdce,“ přeje si Tomáš Kotrč úspěch projektu.

 

Průběžný stav vybraných prostředků bude prezentován na webech cbf.cz a nbl.cz a také na sociálních sítích Český basketbal nebo Kooperativa NBL.

 

 

Zapojení klubů Kooperativa NBL do KKP
mmcité+ Brno 28.03.2018  
BK ARMEX Děčín 05.03.2018 TV utkání
BC GEOSAN Kolín 14.03.2018  
Fio banka Jindřichův Hradec 10.03.2018  
ČEZ Basketball Nymburk 19.03.2018  
BK Olomoucko 21.03.2018  
BK Opava 26.03.2018 TV utkání
NH Ostrava 24.03.2018  
BK JIP Pardubice 21.03.2018  
DEKSTONE Tuři Svitavy 27.03.2018 TV utkání
SLUNETA Ústí nad Labem 21.03.2018  
USK Praha 17.03.2018  

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR