image

Brno chce být černým koněm, po titulu ale půjdou všichni

12.02.2015 - Martin Peterka
počet přečtení: 937
vytvořeno 12.02.2015, upraveno 12.02.2015

Jednoznačně pro. Na tom se oba semifináloví soupeři z blížícího se Hyundai Final 4 Českého poháru zřetelně shodli. A oč šlo? Prostějovský Orel Radek Nečas i Brňan Jaroslav Prášil si rozhodně pochvalují návrat pohárového formátu nejlepších čtyř oproti posledních několik let zažitému Final-8.

 

"Formát se třemi zápasy ve třech dnech byl hodně náročný," přiznal z vlastní zkušenosti power forward Nečas. "Naopak dvě utkání ve dvou dnech znamenají, že týmy budou mít pro finále nebo pro zápas o třetí místo více sil a pro diváky to tak bude atraktivnější podívaná. Při třech zápasech ve třech dnech také hodně záleželo na aktuální marodce týmů a rozhodovala širší lavička," dodal zkušený matador na oficiální prezentaci letošního Hyundai Final 4 v brněnském Autocentru Pokorný.

 

"Já jsem zažil Final-8 několikrát a z těch tří zápasů jsem se dostával hodně dlouho. Navíc tam hrozila i zranění, proto je formát Final 4 pro hráče určitě přijatelnější," podpořil soupeře Prášil.

 

Oba borci na sebe narazí ve druhém semifinále Final 4 v pátek 20. února. Vítěz si to v sobotu 21. února rozdá s lepším z prvního semifinále mezi Pardubicemi a Děčínem. Vše budou sledovat diváci v brněnské ale Rosnička, jejíž kapacita činí 1500 diváků.

 

Podle Martina Pavelce, generálního manažera pořádajícího Mmcité Brno, byla domácí pevnost IMOSu logickou volbou.

 

"Pořád se tu bavíme o obrovské tradici basketbalu v Brně, proto jsme i tuto akci chtěli situovat do důstojného stánku, který je navíc s basketbalem spojený. Rosnička je známá a svou velikostí i odpovídající. Je důležité, aby se hráči i diváci cítili komfortně a abychom halu dokázali zaplnit, proto padla volba právě na tuto halu," podotkl Pavelec.

 

Podle něj je možnost uspořádat právě Final-4 pro Brno i celý region obrovsky důležitá. "S našimi spřátelenými kluby se už bavíme o jejich přítomnosti na akci, kterou všechny tyto kluby kvitují."

 

GM věří, že i jeho podceňovaný tým může na turnaji uchystat nějaké překvapení. "Hráči se vymáčknou na maximum, aby všem příznivcům basketbalu ukázali, že na tom Brno není tak špatně, jak by se z umístění v lize mohlo zdát," řekl Martin Pavelec.

 

Na Final-4 se prý chystají fanouškovské jádra všech čtyř účastníků. A pořadatelé jim už připravují pestrý program včetně diváckých soutěží nebo vystoupení mládežnických týmů JBC Brno.

 

Premiérově se partnerem závěrečného turnaje stala společnost Hyundai, jež je od konce roku 2014 partnerem Kooperativa NBL a nyní také pohárového vrcholu žen Final-6.

 

"Věřím, že každá takto silná značka by se měla profilovat nejen skrze propagaci aut a jejich prodeje, ale také na poli marketingu a sponzoringu. My jsme už partnery české fotbalové reprezentace, fotbalové ligy a koncem loňského roku jsme se stali partnery českého basketbalu," uvedla marketingová manažerka Hyundai Česká republika Markéta Krausová.

 

Je jisté, že letošní Final 4 bude nesmlouvavou bitvou. Na svůj první titul v soutěži cílí Prostějov (dosud pětkrát ve finále), Děčín a Brno. Jednu trofej mají na kontě Pardubice.

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR