image

Češi budou mít během MS U19 základnu v O2 areně

21.05.2013 - Martin Peterka
počet přečtení: 693
vytvořeno 21.05.2013, upraveno 21.05.2013

Šampionát basketbalistů do 19 let získal další trumf do svých řad. Je jím O2 arena. V té se mělo původně odehrát až samotné vyvrcholení basketbalového mistrovství světa. Organizačnímu výboru se ale povedlo nejlepší českou arenu získat již pro zápasy základních skupin.

 

Vysočanskou O2 arenu si díky tomuto kroku vyzkouší všech 16 reprezentačních družstev, které od 27. června odehrají v Praze mistrovství světa v basketbalu mužů U19. Nejvíce si však nejmodernější stánek českého sportu užijí čeští reprezentanti, kteří v něm budou mít svoji základnu, což znamená, že všechny zápasy domácí reprezentace budou mít nejen stejný začátek v 18 hodin, ale i stejné místo konání. Ostatní týmy se budou střídat mezi O2 arenou a Podvinným mlýnem.

 

„Díky tomuto rozhodnutí můžeme fanouškům v hledišti nabídnout maximální možný komfort a divákům u televizních obrazovek zápasy českého týmu z nejlepší arény u nás,“ kvituje novinku výkonný ředitel MS U19 Stanislav Křiváček. Na adresu O2 areny dodává: „FIBA nás ve snaze získat O2 arenu pro celé mistrovství podporovala. Slibujeme si od toho zvýšení prestiže turnaje, ale také určité organizační ulehčení. Obě haly jsou od sebe vzdáleny pár minut. Navíc jsou v docházkové vzdálenosti od týmového hotelu.“

 

Ředitel organizačního výboru navíc přidává další výhodu, která je zajímavá především pro český národní tým: „O2 arenu budeme mít k dispozici již týden před zahájením šampionátu. Budeme tak mít dost času vše svědomitě připravit a čeští reprezentanti budou moci využít tento zbývající čas pro trénink v prostorách, ve kterých odehrají všechny své zápasy na MS.“

 

Díky potvrzení dostupnosti vysočanské Areny pro celý šampionát, může být v brzké době spuštěn ticketing. „Testovací dvojzápas s CSKA dopadl diváckým a organizačním úspěchem, což podpořilo naše úsilí o získání O2 areny již pro základní skupiny. Zároveň jsme se ale poučili z některých nedostatků. Hlavní zprávou pro diváky je, že s každou vstupenkou bude možné prostor Areny opakovaně opustit a opět se do ní vrátit,“ poukazuje Stanislav Křiváček na vyřešení často kritizovaného nedostatku v průběhu většiny akcí v O2 areně.

 

Možnost opustit ochozy O2 areny a opět se do nich vrátit je důležitá především z toho důvodu, že vstupenky budou prodávány vždy na celý den. Ticketing bude spuštěn 29. května na webech www.sazkaticket.cz a www.ticketportal.cz. Ceny vstupenek budou uvedeny na zmíněných portálech a na webu ČBF.

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR