image

Česko-polská All-Star Game zná datum i místo konání

07.11.2013 - Martin Peterka
počet přečtení: 1914
vytvořeno 06.11.2013, upraveno 07.11.2013

Na tiskové konferenci dnes bylo odtajněno místo a datum Polsko-české All-Star Game 2014. Unikátní projekt, ve kterém se utkávají hvězdní hráči české Mattoni NBL a polské Tauron Basket Ligy bude psát své druhé pokračování 2. března 2014 v pardubické ČEZ Areně.

 

Letošní ročník All-Star Game navazuje na loňskou úspěšnou premiéru, kdy se poprvé v historii utkaly v rámci All-Star Game výběry dvou národních lig. V loňské sezóně měl výhodu domácího prostředí výběr polské Tauron Basket Ligy, když se ASG uskutečnila ve Wroclavi. Letos se však před domácím publikem představí hráči Mattoni NBL. Ti si své polské protějšky pozvou do pardubické ČEZ Areny. Jedinečné utkání se uskuteční v neděli 2. března.

 

V historicky prvním střetnutí sil obou výběrů se z těšného vítězství radovali hráči Tauron Basket Ligy, kteří výběr Mattoni NBL přetlačili 109:104. Loňské utkání potvrdilo předzápasové prognózy a očekávání, které slibovaly vypjatější zápas, než tomu bylo v předchozích letech, když se utkávaly pouze výběry v rámci obou lig. Svou měrou k tomu přispěla nejen rivalita a touha po vítězství, ale také prémie 6 000 EUR, kterou si mezi sebe rozdělil vítězný tým. Stejné lákadlo čeká také na vítěze ASG 2014.

 

Pardubická ČEZ Arena a místní klub Mattoni NBL BK JIP Pardubice mají s pořádáním utkání hvězd bohaté zkušenosti. Poslední tři ročníky „samostatné“ ASG Mattoni NBL se konaly právě ve východočeské metropoli.

 

Vítězství v utkání tedy bude obhajovat výběr TBL. Divácky atraktivní soutěž ve smečování v loňském roce ovládl Michael Deloach, který tehdy působil v týmu QANTO Tuři Svitavy. Své vítězství však neobhájí, neboť se před novou sezónou stěhoval do Itálie. Na svůj triumf by naopak mohl navázat Przemyslaw Zamojski, který před sezónou sice také změnil dres, ale pouze v rámci Tauron Basket Ligy.

 

Vzájemný souboj mezi Mattoni NBL a Tauron Basket Ligou v rámci All-Star Game 2014 tedy znovu slibuje zajímavou podívanou, kterou se zajisté vyplatí vidět na vlastní oči.

 

Také letos se mohou fanoušci aktivně zapojit a zvolit podobu základních pětic obou týmů hlasování na adrese zde. Každý hlasující se navíc automaticky zapojuje do soutěže, kterou přináší firma Sportmade, o značkové zboží Nike v celkové hodnotě 10 000 Kč!

 

Pro další informace o vstupenkách, programu nebo historii společného projektu navštivte web Česko-polské All-Star Game 2014.

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR