image

Evidentně je to úspěšná věc, říká na startu nového ročníku KKP Jiří Welsch

28.02.2015 - Martin Peterka
počet přečtení: 607
vytvořeno 26.02.2015, upraveno 28.02.2015

V sobotu 28. února startuje již devátý ročník tradiční charity Každý koš pomáhá, která od roku 2007 spojuje české basketbalové prostředí a Českou televizi v pomoci potřebným. Letošní ročník není vázaný na jedno konkrétní ligové kolo, jak bývalo zvykem, ale probíhá v období od 28. února do 16. března, kdy vyvrcholí na Kooperativa NBL All-Star Game.

 

Každý koš pomáhá tradičně spojuje české basketbalové prostředí. Do letošního ročníku se zapojí všechny kluby Kooperativa NBL, které si ve výše zmíněném období vyberou vždy jeden z domácích zápasů, ve kterém hráči přispívají za každý svůj bod 10 Kč a klub za každý bod družstva 100 Kč. Pomoci mohou tradičně i fanoušci prostřednictvím odeslání dárcovské SMS ve formátu DMS POMOCKOSEM na 87 777. Cena jedné SMS je 30 Kč a příjemce z ní obdrží 28,50 Kč.

 

„Je to již devátý ročník, takže evidentně se jedná o úspěšnou věc. My sportovci máme tendenci zapomínat, jak dobře se máme, že si můžeme zajišťovat živobytí sportem, a hlavně, že jsme zdraví. Když takto můžeme pomoci těm, kteří nemohou sportovat a nemají to štěstí, tak je to dobrá věc,“ váží si možnosti zapojit se do charity, která už ve své historii doprovázela i světové šampionáty, český reprezentant a kapitán ČEZ Basketball Nymburk Jiří Welsch.

 

Letošní finanční pomoc bude směřovat ke sdružení Dech života. Jedná se o uskupení lékařů, kteří při svém povolání pečovali nebo pečují o kriticky nemocné všech věkových skupin, u nichž jsou jejich dýchací problémy přechodné nebo o pacienty, kteří ztratili schopnost dýchat samostatně a jsou na dechovou podporu odkázáni trvale. Sdružení vybrané prostředky použije na osvětovou činnost, nákup dýchacích pomůcek, ale i na podporu provozu non-stop telefonické linky.

 

Výše vybraných prostředků bude přímo úměrná jednak poslanému počtu DMS, ale také počtu vstřelených bodů ve vybraných domácích zápasech. „My se letos trochu střelecky trápíme, takže doufám, že se nám ten zápas vydaří, abychom té věci přispěli co nejvíc. Já z pozice kapitána se to budu snažit co nejvíce prezentovat v šatně, aby měli kluci extra motivaci,“ slibuje český basketbalista s bohatými zkušenostmi z NBA, že svůj tým vyburcuje k co nejlepšímu ofenzivnímu výkonu.

 

Jiří Welsch je také hlavní tváří televizního spotu, který se natáčel ve Fakultní nemocnici v Motole. Zkušený basketbalista už má za sebou řadu podobných natáčení, přesto pro něj to středeční na motoloském Anesteziologicko-resuscitačním oddělení bylo něčím zvláštní. „Není to rutina. Bylo to krátké, ale bylo na mě namířeno nějak moc kamer, tedy jedna kamera a tři foťáky,“ usmíval se Welsch.

 

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR