image

Lvice vyzrály na Černou Horu i podruhé

19.05.2016 - Martin Peterka
počet přečtení: 940
vytvořeno 19.05.2016, upraveno 19.05.2016

České basketbalistky za sebou mají dlouhý přelet v rámci Číny, krátkou aklimatizaci a dnes už i první zápas pokračování turnaje Four Nations. Podruhé v rámci svého čínského turné změřily síly s reprezentantkami Černé Hory a podruhé vyšly z utkání jako vítězky.

 

Černá Hora byla jediným týmem, který dokázaly Češky v první polovině turnaje porazit, když si na ní vyšláply hned v zahajovacím zápase a po rozpačitém úvodu jí přehrály rozdílem 12 bodů. Pak ale přišly dva neúspěchy a především za zápas proti Novému Zélandu neschytaly od českého trenéra zrovna pochvalu.

 

Svůj herní dojem tak chtěly napravit opět proti Černohorkám. Minimálně v útoku se jim to povedlo. Přes 80 bodů se na čínské půdě dostaly poprvé. Tradičně přitom spoléhaly na osvědčené ofenzivní trio Hanušová – Vyoralová – Reisingerová. K nim se dnes přidala ještě Karolína Elhotová a také ostatní hráčky podpořily útočnou produkci.

 

„Pro nás to bylo těžší vítězství než to první, protože jsme se nemohli soupeři utrhnout a neustále se hrálo o pár bodů nahoru nebo dolů, my nebo oni,“ porovnával obě vítězství trenér národního týmu Ivan Beneš. O vítězství se hrálo až do konce, ale za závěrečnou pasáž si pochvalu od trenéra vyslechly Češky: „Teprve tři minuty před koncem jsme získali dá se říct rozhodující malý náskok, který jsme si dobrou taktickou hrou pohlídali.“

 

Ostrými v českém dresu pálily zejména Hanušová s Vyoralovou, které se postaraly takřka o polovinu bodů českého celku. Tereza Vyoralová navíc neminula ani jeden ze svých čtyř vystřelených tříbodových pokusů a výraznou měrou se tak podílela na velmi dobré úspěšnosti v této činnosti. Český tým proměnil sedm z deseti tříbodových střel. Navíc neminul ani jednu ze 14 nabízených šancí z čáry trestného hodu.

 

Také Černohorky nezahálely ve střelbě za tři body. Trefily šest z devíti pokusů, ale ztrácely právě z trestných hodů. To se ve vyrovnaném zápase nakonec ukázalo jako rozhodující, přičteme-li ještě mírnou převahu českých Lvic na doskoku. Přesnou mušku obou celků ocenil také Ivan Beneš: „Musím říct, že to byl z obou stran nádherný zápas s úžasným procentem střelby z tříbodových pokusů. Myslím, že diváci tu byli spokojení. Zahrálo si všech dvanáct hráček, takže z naší strany spokojenost.“

 

Česká republika – Černá Hora 86:82

Hanušová 21, Vyoralová 19, Elhotová 11, Reisingerová 10, Zavázalová 9, Švrdlíková 8, Záplatová, Sedláková, Rokošová a Křivánková po 2, Vojtíková a Verlíková 0 – Vugetic 23, Mujovic 21, Pasic, Milosev a Crakovic po 8

TH: 13/13 – 14/6

Trojky: 7 – 6

Doskoky: 30 – 22

Zisky: 5 – 10

Ztráty: 11 – 10

Asistence: 15 - 13

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR