image

Návrat Petry, trojka s klaksonem i rychlá regenerace stály za vítězstvím nad Japonskem

29.09.2014 - Martin Peterka
počet přečtení: 1152
vytvořeno 28.09.2014, upraveno 28.09.2014

Dvě vítězství ze dvou zápasů a nejhůře druhé místo ve skupině A. To je prozatímní bilance českých lvic na světovém šampionátu v Turecku před dnem volna. Po něm se v úterý utkají o první místo v základní skupině se Španělskem. Zde však najdete pár z mnoha důvodů vedoucích ke skolení Japonek...

 

JPN_21. Návrat Petry Kulichové

Petra Kulichová se stala nejlepší střelkyní utkání. Zavzpomínala tak na své představení ve stejné Areně z roku 2012, kdy byla zvolena MVP kvalifikačního turnaje o Olympijské hry. Její výkon je o to cennější, že po zranění v posledním přípravném utkání, nebylo při odletu vůbec jasné, zda vůbec do prvních zápasů zasáhne. Jeden doskok jí chyběl k dosažení double-double.

 

2. Druhý poločas

Japonky byly nepříjemným soupeřem a od začátku dokazovaly, že nechtějí zopakovat špatný výkon ze vstupu do turnaje proti Španělkám. Po prohraném prvním poločase však české basketbalistky po změně stran zabraly a dovolily soupeřkám pouhých 19 bodů, když samy jich nasázely dvakrát tolik.

 

3. Trojka s klaksonem

I když se hra lvic ve druhém poločase zlepšila, Japonky stále byly o kousek vpředu a nechtěly Češky pustit do vedení. Až pak přišla závěrečná akce třetí čtvrtiny a Kateřina Elhotové v samém jejím závěru trefila trojku. Češky šly do vedení o dva body. Když české křídlo zopakovalo svůj kousek hned na začátku poslední desetiminutovky, nasměrovalo lvice k důležitému vítězství. Japonky se pak už do vedení zpět nedostaly.

 

4. Znovu kolektivnější

Stejně jako v zápase proti Brazílii, i v souboji s Asiatkami byly české basketbalistky mnohem lepší ve statistice asistencí. Celkem jich za zápas nasbíraly 24, což je dvojnásobek čísla svítícího na konci utkání u Japonek. Každá z hráček, která zasáhla do hry, asistovala minimálně u dvou košů. Navíc si opět čtyři Češky připsaly dvojciferný počet nastřílených bodů.

 

5. Regenerace

Konec jednoho a začátek druhého českého zápasu dělilo přibližně 17 hodin. Proti Brazilkám navíc lvice skončily hodně pozdě v noci a před dnešním utkáním musely stihnout přípravu na Japonky i dostatečnou porci spánku. Ani to je však nepoložilo a dokázaly na hřišti opět nechat vše a dojít si pro druhé zasloužené vítězství na turnaji.

 

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR