image

Ofenzivní trápení vzalo Lvům U16 semifinálovou naději

18.08.2016 - Martin Peterka
počet přečtení: 814
vytvořeno 18.08.2016, upraveno 18.08.2016

Jestli ve svých dosavadních vystoupeních na Mistrovství Evropy U16 divize B ukázali čeští reprezentanti pevné nervy, pak čtvrtfinále mělo být jejich ostrým testem. Zápas, který rozhoduje o udržení či definitivnímu konci nadějí na postup do divize A, rozehráli mladí Lvi v bulharské Sofii proti Ukrajině.

 

Kdo by čekal od začátku opatrný zápas, ten se mýlil. Oba týmy vstoupily do zápasu o všechno po hlavě a vrhly své síly do ofenzivy. Nejprve tato taktika svědčila více svěřencům Petra Tremla, kteří šli do vedení 16:10. Jenže následná sedmibodová šňůra dostala Ukrajince zpět do hry a dokonce do vedení. To vrátil na českou stranu trojkou Vyroubal.

 

Už závěr prvního dějství ukázal, že kdo chce myslet na semifinále, musí zpevnit obranu. Zápas se tak změnil boj o každý bod a především česká strana v této fázi hry ztrácela. Šest bodů za čtvrtinu bylo opravdu málo a to dalo Ukrajincům šanci jít do menšího trháku. Naštěstí česká obrana se po počátečních minutách také vzpamatovala, a tak vedení soupeřů mělo v půli hodnotu pěti bodů.

 

Jenže ani poločasová přestávka nevrátila vítr do českých plachet. Mladí reprezentanti se dál trápili na útočné polovině a ukrajinský náskok tak nepříjemně narůstal. Další střelecký výpadek umožnil Ukrajincům získat komfortní dvouciferný polštář. V poslední čtvrtině se česká hra už definitivně rozpadla. Ukrajinci dominovali na hřišti a jasně si tak došli pro vítězství.

 

„Dnes jsme nezačali špatně, v útoku se nám docela dařilo, akorát v obraně jsme nestíhali chytat jejich nájezdy. Poté se však Ukrajinci rozstříleli a bodově nám utekli až na konečný rozdíl třiceti bodů,“ litoval Miloslav Kulich.

 

Češi dnes na svého soupeře ztráceli prakticky ve všech hlavních statistikách. Nejmarkantnější pak byl rozdíl na doskoku a také v počtu střílených trestných hodů. Na aktivitu v ofenzivě totiž ukazuje fakt, že Češi měli k dispozici pouze čtyři trestné hody, zatímco plných 27! Sen o postupu tak musí Češi minimálně o rok odložit. Teď je ale čeká ještě souboj o konečné páté místo a ten rozhodně vypustit nechtějí.

 

„Zítra očekávám větší nasazení. Angličané jsou silní na doskoku, musíme je dobře odstavovat. Naopak my si musíme v útoku vytvořit lepší střelecké pozice," myslí už na úvod bojů o páté místo Kulich.

 

Česká republika – Ukrajina 50:80 (21:20; 27:32; 40:52)

Šícha 10, Kulich 9, Krejčí 8, Vyroubal 7, Kovář, Borovka a Samoura po 4, Hauzer a Čejka po 2, Tělecký, Kurečka a Mikyska 0 – Bachurin 25, Shorstkyi 22, Klevzunyk 14

TH: 4/2 – 27/17

Trojky: 6 – 7

Doskoky: 36 – 53

Zisky: 5 – 5

Ztráty: 13 – 11

Asistence: 9 – 15

Fauly: 22 - 12

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR