image

Opět druhý poločas a Lvice mají druhé vysoké vítězství

15.11.2017 - Martin Peterka
počet přečtení: 931
vytvořeno 15.11.2017, upraveno 15.11.2017

České basketbalistky zůstávají v kvalifikaci o ženský EuroBasket 2019 stoprocentní. „Povinné“ vítězství nad Švýcarskem se ale v domácí hale na Královce nerodilo vůbec lehce. Švýcarky vzdorovaly celý první poločas. Nakonec si ale Lvice pro další důležité dva body do tabulky došly.

 

České basketbalistky začaly bez kapitánky a dvacetibodové střelkyně z prvního utkání Kateřiny Elhotové, kterou do hry nepustilo zranění, rozpačitě především na útočné polovině. Stejně jako v Německu jim dělala problém tvrdá hra soupeřek.

 

Problém v defenzivě pak dělala domácím Maria Giroud, která české konto zatížila 13 body za první poločas. Švýcarky navíc velmi dobře doskakovaly. Deset útočných doskoků proti české výškové převaze nebylo dobré vysvědčení pro týmový doskok Lvic. Do šaten se šlo díky švýcarské trojce z posledního útoku jen za mírného českého vedení.

 

Češky tak musely své síly, stejně jako o víkendu, soustředit do druhé poloviny utkání. Po návratu ze šatny byl na hřišti jiný český tým. Defenziva Lvic byla o hodně pevnější než v předchozím průběhu utkání. Švýcarky za třetí čtvrtinu daly jen sedm bodů. Zisky a doskoky umožňovaly domácím hráčkám vyrážet do rychlého protiútoku a získávat jednoduché body.

 

Hru oživila osmnáctiletá Voráčková, která rozhýbala hru na obou stranách hřiště. V jednu chvíli se na hřišti sešly dvě nejlmadší členky kádru, to když si svou reprezentační premiéru odbyla Julia Reisingerová. Stejně jako o chvíli později Renata Pudláková. Češky nakonec zápas dotáhly do vítězného konce rozdílem 27 bodů. Společně s Belgií tak jsou na čele tabulky se čtyřmi body ze dvou zápasů.

 

Česká republika - Švýcarsko 62:35 (16:10; 26:22; 49:29)

Elhotová Kar. 13, Pecková 12, Hanušová 9, Vaughn a Voráčková po 6, Záplatová a Reisingerová po 5, Bartáková 4, Hejdová 2, Bartoňová, Šujanová a Pudláková 0 – Giroud 17, Fora 7, Franchina 4

TH: 20/11 – 9/7

Trojky: 3 – 4

Doskoky: 41 – 39

Zisky: 13 – 7

Ztráty: 14 – 21

Asistence: 19 – 8

Fauly: 16 – 19

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR