image

Oslavenec 24vterin.cz. Web pro trenéry už je s námi dva roky

23.10.2014 - Martin Peterka
počet přečtení: 609
vytvořeno 23.10.2014, upraveno 23.10.2014

Web 24vterin.cz věnovaný basketbalovým trenérům slaví již své druhé narozeniny! Rozhodně se však nejedná o žádné miminko, ale o dospělý projekt, který uplynulé dva roky využil nejen ke stabilizaci svého postavení v basketbalovém prostředí, ale také k růstu do proporcí slušného dospěláka.

 

24vterin_logoTým pracující na společném projektu České basketbalové federace a ČEZ Basketball Nymburk se snaží neustále přicházet s novými nápady, ale i reagovat na chování návštěvníků. Tím nejnovějším příkladem je změna grafiky stránek tak, aby byla přívětivá i pro mobilní zařízení. Z nich totiž na web míří už skoro každý devátý návštěvník.

 

„Naším hlavním záměrem, který jsme si stanovili již při vzniku webu 24vterin.cz, je pravidelně poskytovat všem zájemcům aktuální odborné informace k vedení tréninkového procesu v basketbalu,“ vystihl hlavní podstatu projektu metodik ČBF Tomáš Kaprálek.

 

„V této nabídce se snažíme být co nejpestřejší, proto trenéři mají možnost vybrat si hned z několika různých sekcí. Mohou např. sledovat videozáznam vybraného semináře, přečíst si odborný článek, vyzkoušet nové cvičení či se seznámit s názory renomovaných trenérů na zajímavou situaci z basketbalového utkání,“ vyjmenoval Kaprálek možnosti, které se po bezplatné registraci trenérům otevírají.

 

Ty se navíc během jara podařilo rozšířit o další dvě nové pravidelné rubriky. 1 na 1 je krátký videorozhovor s vybraným trenérem o jeho trenérských názorech, zkušenostech a postřezích. „Nové rubriky ideálně zapadají do filosofie webu. Naším prvotním cílem bylo na začátku vytvořit portfolio trenérů a pro ně pak zásobníky cvičení, textů, podnětů... Pro druhý rok jsme si za cíl dali přispět ke zviditelnění role trenéra ve společnosti, a to nejen v basketbalovém prostředí. Postavení trenéra je v naší společnosti nedoceněné a rubrika 1 na 1 ukazuje, proč se lidé věnují basketbalu, co jim to přináší, co za tím všechno je, že se trenéři musejí vzdělávat atd. Trenéři jsou často jedinými osobami, kterým se hráči v kritickém pubertálním věku svěřují. Není neobvyklé, že jim říkají více než rodičům. To vše se skrývá za rubrikou 1 na 1,“ přiblížil jednu z novinek sportovní ředitel ČEZ Basketball Nymburk a jeden ze spoluautorů projektu Michal Ježdík.

 

Druhá novinka, Čti a reaguj, je trenérským bulletinem, který přináší metodické texty zaměřené na vybranou basketbalovou tématiku. „Jeho hlavním posláním je rozšířit portfolio pro trenéry, kde se bude střídat slovo s obrazem. Chtěli jsme, aby web kromě jedné složky videa měl i další dynamickou složku obrazového charakteru. V této oblasti jsme na začátku, ale myslím, že jsme nastoupili na velmi dobrou cestu. Optimalizujeme poměr psaného slova a obrazové složky,“ těší se na další vývoj „Čti a reaguj“ Michal Ježdík.

 

Trenérský web už také překročil hranice České republiky. Zatím po jednotlivých přístupech sbírá z různých evropských, ale i mnohem vzdálenějších destinací. Kde však výrazně roste zájem o nabízenou problematiku webem 24vterin.cz, je Slovensko.

 

Důležité je však při tvorbě novinek a výhledu do budoucna nezapomínat na trenérskou obec, jíž především je web věnován. „Máme dvě roviny zpětné vazby. V první dostáváme zprávy typu 'je dobře, že to tu je'. Díky tomu víme, že děláme věc, která se líbí a je potřebná. Druhá rovina zpětné vazby nám dává navíc impulsy. Tím se web stává dynamickým. Trenéři se sami podílí na obsahu, a to je výborné. Získáváme náměty, které se následně snažíme implementovat. Nejčastěji se týkají cvičení a v poslední době i využití videa,“ potvrzuje Michal Ježdík, že se web přizpůsobuje i přání odběratelů. Pokud bychom směli použít terminologii 24vterin.cz, tak web „čte a reaguje“.

 

Nezbývá než webu 24vterin.cz poblahopřát ke dvěma letům produktivního života a do dalších let popřát řadu spokojených odběratelů a vzdělaných a spokojených trenérů.

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR