image

Projede se opět Kateřina Křížová po Varech kočárem?

24.02.2016 - Martin Peterka
počet přečtení: 523
vytvořeno 24.02.2016, upraveno 24.02.2016

Ať už ženské pohárové Hyundai Final-4 vyhraje v pondělí kterýkoli z účastníků, bude to pro něj velká premiéra. A totéž by platilo i v případě věčně stříbrné Hradecké lvice Kateřiny Křížové, pro niž by dobytí poháru představovalo - vedle loňského ligového finále - zlatý hřeb předlouhé kariéry.

 

„Jelikož nevím, jak dlouho ještě budu hrát, znamenal by pro mě tenhle titul příjemnou odměnu za celou kariéru i za úspěšné angažmá v Hradci,“ zasní se 35letá basketbalistka se 186 čísly výšky, která by sladkou odměnu přála i všem svým parťačkám ze Sokola ZVUS Hradec Králové.

 

„Náš tým, který je složený ze samých poctivých hráček, by si trofej za všechnu tu úspěšnou práci v posledních letech zasloužil.“

 

K dosažení této vysoko ležící mety však vede cesta přes dvě těžké překážky. Tou první bude v nedělním semifinále v Karlových Varech (od 14:30) Valosun KP Brno. Toho se ale Hradecké lvice nemusí přehnaně obávat. V Bonver ŽBL jej skolily rozdílem 13 bodů venku a čerstvě o tucet i doma.

 

„Do Varů jedeme kompletní a v poměrně dobrém rozpoložení, jelikož jsme na Final 4 vůbec postoupily a kromě Nymburka jsme hlavně doma vyhrály nad všemi soupeři, nad kterými jsme vyhrát měly. Při neúčasti USK je postup do finále a po případě i celkové vítězství velkou motivací. My ale ještě o finále nepřemýšlíme, půjdeme jako vždycky krok za krokem,“ nechce příliš předbíhat Kateřina.

 

Ač soupeře, který v ŽBL ztrácí na Hradec jen 2 výhry, označila za silného, zároveň jej považuje za hratelného. „Pro Valosun to bude výzva k odvetě za zápasy ŽBL. Bude to velice náročný zápas, který podle mě rozhodne doskok na obou koncích hřiště a momentální forma jednotlivých hráček i celého týmu.“

 

Největší hrozbu vidí Křížová v útočném doskoku a podkošové síle soupeře, ztělesňované ve dvou 190centimetrových vazbách Lenitě Sanford a Editě Šujanové. A pozornost bude muset hradecká obrana věnovat i jediné výraznější trojkařce Veronice Vlkové.

 

Oba ligové duely této sezony Východočešky ovládly hodně díky doskoku. Navíc se mohou opírat o střelecky vyrovnanější kádr, což je rozdíl oproti Valosunu, u nějž 27 ze 76 bodů zajišťuje vyčnívající duo Šujanová – Vlková.

 

Pro hradeckou rodačku Křížovou bude výjezd do lázeňského města spojený i s připomenutím jednoho speciálního momentu, starého zhruba deset let.

 

„V sezoně, tuším, 2005/06 jsme s Hradcem ve Varech hrály ligový zápas a před ním jsme vyrazily s pár holkama do centra. A abychom se nevracely unavené, najaly jsme si kočár tažený koňmi a nechaly se odvézt až k hale na Jízdárenské. Vedení z toho bylo trochu překvapené a řeklo nám, že jestli nevyhrajeme, tak si o tom ještě promluvíme. Naštěstí jsme ale vyhrály,“ směje se nejlepší hradecká skórerka a doskakovačka (11+7), která už v kariéře oblékala i dresy Strakonic, Valosunu, Trutnova, Ružomberka a Poznaně.

 

V případě dobytí pohárové trofeje by si s týmem mohla dát po čase kočárové repete. A na domácí půdě by ji pak čekalo splnění jednoho slibu.

 

„Pokud bychom vyhrály, poběžím na trénink přes město v hradeckém dresu, což by v mém případě znamenalo asi pět kilometrů,“ hází sama sobě rukavici.

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR