image

Super atmosféra, lidi vyprodali halu a hnali nás dopředu, libovala si potřetí zlatá Jana Veselá

16.04.2015 - Martin Peterka
počet přečtení: 533
vytvořeno 16.04.2015, upraveno 16.04.2015

V obou zápasech pražského Final Four Euroligy žen otevírala skóre, ve finále strávila na hřišti nejvíce času ze všech Češek v kádru mistryň Euroligy pro rok 2015, Jana Veselá. Jak krátce po zlatém opojení prožívala již svůj třetí euroligový titul, který navíc získala se třetím týmem? Po Brnu a Velencii teď přišla na řadu rodná Praha...

 

ZVVZ USK Praha, vítězky Euroligy. Jak se to poslouchá?

Pořád tomu nevěřím, opravdu. Je to super. Fakt jsme to dokázaly? Něco neuvěřitelného. Nemám slov.

 

Zápas vás musel stát neskutečné množství sil, když jste hrály v rotaci prakticky šesti hráček?

Nic jiného nám nezbývalo, než tam nechat všechno. Říkaly jsme si, že by to mohla být poslední šance v životě, že by byla škoda, že to nechceme ztratit. Sil ubývalo hodně, ke konci jsme se skoro plazily, ale opakovaly si: Musíme bojovat!

 

Tu jízdu jste sama bodově zahájila...

Spadla mi tam i trojka, říkala jsem si: Ty jo, zajímavý. To mě trošku povzbudilo. Věděla jsem, že to nebude nic jednoduchého, že se musíme pořád koncentrovat, pořád makat.

 

V závěru jste měla při trestných hodech na ruce zlatou pojistku. Byla jste nervózní?

Šla jsem na ně s tím, že to prostě musím dát. Nebyla jiná možnost. Říkala jsem si: tohle upřímně nemůžu pos... Je pravda, že na tréninku se mi teď šestky docela daří, takže jsem sebevědomí měla.

 

Pomohlo vám, že před finále se čekal spíše úspěch UMMC?

Určitě to pro nás bylo plus. Na začátku Final Four jsme byly v roli outsiderů, mohly jsme jenom překvapit. Díky tomu se nám hrálo mnohem lépe. Neměly jsme co ztratit. Brali jsme to takhle: Ukážeme svoje maximum a uvidíme, co z toho bude.

 

Říct Vám to někdo ve čtvrtek, uvěříte?

Že je blázen, že tomu nevěřím. Myslím, že to tak mělo moc lidí, byly to tři top týmy proti nám. Sice dva zápasy, ale dlouhá cesta. Přejet taková dvě družstva... Říkaly jsme si, že to asi nedopadne, ale že na druhou stranu určitě je šance. Že do toho půjdeme naplno. A dopadlo to!

 

V hale byla při obou zápasech USK úžasná atmosféra. Pomohli vám fanoušci?

Hrozně pomohli. To je taková naše rarita v Česku. Když se hraje doma, tak se vždycky vyhraje. Ať ve Varech nebo tady... Super atmosféra, lidi vyprodali halu a hnali nás dopředu.

 

Dají se vůbec Vaše tři tituly v Eurolize porovnat?

To moc nechci, tým je pokaždé jiný. První titul je vždycky nejlepší, to se musí říct. Člověk cítí: Jo, dokázala jsem to! I tenhle je však hrozně cenný, po tolika letech, co se USK nedařilo, a teď jsme vyhrály Euroligu. Jsem za to moc ráda.

 

A se stříbrem z MS 2010?

Co je víc... Těžko říct. Jsou to dvě různé soutěže, nároďák versus klubový titul. Oboje je hrozně cenné.

 

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR