image

Výběrové řízení do Systému Talentované Mládeže - dívky - SpS

19.02.2015 - Martin Peterka
počet přečtení: 796
vytvořeno 19.02.2015, upraveno 19.02.2015

Česká basketbalová federace připravila změnu v systému Sportovně talentované mládeže. V případě zájmu o zařazení do systému Sportovně talentované mládeže (STM) – Sportovní střediska (SpS) od 1. 7. 2015 máte možnost se přihlásit do výběrového řízení.

 

SpS se řídí Zásadami programu II. STM (MŠMT) a Podmínkami ČBF pro činnost SpS A a SpS B.

 

V případě zásadního porušení Podmínek SpS může být klub vyřazen ze systému STM okamžitě.

 

Celkový počet SpS je 24. Z toho 10x SpS A navazuje na SCM. Dvě SpS A jsou nejlépe umístěné kluby v bodování a zároveň splňující podmínky SpS A. Počet SpS B je 12 klubů určených pořadím v bodování a zároveň splňujících podmínky SpS B.

 

Výběrové řízení je vypsáno pro období od 1. 7. 2015 do 31. 12. 2015 (pro kandidáty, kteří získají statut SpS B), do 31. 12. 2016 (pro kandidáty, kteří získají statut SpS A).

 

Systém SpS A se bude od roku 2016 vyhodnocovat každé 2 roky po skončení reprezentačních akcí (podzim). Se zavedením dvouletého cyklu zároveň vzniká systém bodování za dvouleté období. Z důvodu zavedení koncepce v půlce kalendářního roku 2015 je počáteční cyklus zkrácen na 1,5 roku. Dotace jsou vypláceny nadále za kalendářní rok, jejich výše se odvíjí od základní částky a částky získané bodováním z předešlých dvou sezón.

 

Systém SpS B se bude vyhodnocovat každý rok po skončení reprezentačních akcí (podzim). Z důvodu zavedení koncepce v půlce kalendářního roku 2015 je tento počáteční cyklus zkrácen na půl roku. Dotace jsou vypláceny nadále za kalendářní rok, jejich výše se odvíjí od základní částky a částky získané bodováním z předešlé sezóny.

 

 

V případě zájmu o zařazení odešlete přihlášku do 5. 3. 2015 na emailovou adresu: mmoulisova@cbf.cz

 

Součástí přihlášky musí být zpracované Bodování dle Osnovy. Jednotný formulář pro zpracování výsledků je k dispozici zde.

 

Podklady pro výběrové řízení:

1. Koncepce dívčího basketbalu

2. Podmínky SpS A

3. Podmínky SpS B

4. Zásady programu STM (rok 2014)

5. Přihláška do výběrového řízení – SpS

6. Osnova pro zpracování bodování sezóny 2013/14

7. Podklady pro bodování – nominace hráček v reprezentačních družstvech

8. Zařazení v STM - SCM A, SCM B, SpS

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR