image

Žáci U15 poznají při MČR na Folimance nejen vítěze, ale i Sympaťáka

05.05.2015 - Martin Peterka
počet přečtení: 1441
vytvořeno 05.05.2015, upraveno 05.05.2015

Nejen hokeji, ale také basketbalu bude patřit sportovní program v Praze během prodlouženého víkendu. A to basketbalu žáků do 15 let. Na pražské Folimance se totiž osmička nejlepších týmů letošní Extraligy utká o mistrovský titul. A podle vyrovnanosti v základní části, je na co se těšit.

 

Organizační tým USK Praha má bohaté zkušenosti s pořádáním závěrečných turnajů, i když v posledních letech spíše s Final 4 hráčů do 17 či 19 let. Teď stojí před organizátory nová výzva v podobě dvojnásobného startovního pole. Vítěz základní části Extraligy Kondoři Liberec (při shodném bodovém součtu jako USK Praha a BA Nymburk) se vzdal pořadatelství, kterého se ujal pražský celek. Se vší parádou, na kterou jsme při takové akci na Folimance zvyklí.

 

Přestože pořadatelé měli na přípravu MČR po přesunu pořadatelství deset dní, už od víkendu funguje specializovaná webová stránka www.uskpraha.cz/final8, kde můžete najít všechny informaci týkající se čtyřdenního podniku. Ten začíná ve čtvrtek a v pátek zápasy ve skupinách, pokračuje sobotním play-off a vyvrcholí nedělními zápasy o konečné umístění. Organizátoři zvolili takové začátky zápasů, aby se ani jedno utkání na MČR nekrylo se zápasem české hokejové reprezentace na MS.

 

O významu akce hovoří i fakt, že záštitu Final 8 poskytla starostka městské části Praha 2 Mgr. Jana Černochová. V hledišti Folimanky, ale i na její palubovce při zahájení či zakončení Final 8, se očekávají i velká jména českého sportu a šoubyznysu. Chybět nebude ani maskot českého basketbalu lev Basty.

 

Všechna utkání budou vysílána přímým přenosem na TVCom a samozřejmostí jsou i textové on-line přenosy na webu České basketbalové federace. Organizátoři navíc nic neslevili z doprovodných akcí, které tradičně pořádali při Final 4 starších věkových kategorií. Těšit se tak můžete na zásobování zajímavými informacemi ze zákulisí na sociálních sítích, ohlasy po zápasech, ale i další atraktivní obsah.

 

Kromě tradičně vyhlašovaných basketbalových cen nepřijdou hráči ani o tu diváckou. V hlasování o Fujifilm Sympaťáka Final 8 mohou usilovat všichni zúčastnění basketbalisté nejen svým herním projevem, ale i chováním mimo palubovku. Hlasování probíhá na stránkách Final 8. Na vítěze, ale jednoho vylosovaného hlasujícího čeká hodnotná cena, fotoaparát Fujifilm.

 

V záplavě doprovodných akcí se však nesmí zapomenout na samotná utkání. Z pozice favoritů vstupuje do Final 8 hned trojice týmů, které v Extralize získaly shodný počet 41 bodů. O jejich konečném pořadí v základní části tak musela rozhodnout až bilance ze vzájemných zápasů. Na prvním místě skončil Liberec, druhý byl USK a třetí Nymburk. Vzájemné zápasy rozhodovaly také na opačném pólu. Díky lepší bilanci s devátými Pardubicemi se do Final 8 probojoval osmý Slavoj BK Litoměřice. Již zmíněnou čtveřici doplňuje Sokol pražský, Sokol Písek a ostravská dvojice Snakes a NH.

 

 

Rozpis turnaje

 

Čtvrtek 7. 5. 2015

09:00 USK Praha - NH Ostrava

10:45 Slavnostní zahájení

11:15 BA Nymburk - Sokol Sršni Písek

13:15 Kondoři Liberec - Slavoj BK Litoměřice

15:15 Sokol Pražský - Torola Snakes Ostrava

17:30 NH Ostrava - Sokol Sršni Písek

19:30 USK Praha - BA Nymburk

 

Pátek 8.5.2015

09:00 Slavoj BK Litoměřice -Torola Snakes Ostrava

11:00 Kondoři Liberec - Sokol Pražský

13:00 BA Nymburk - NH Ostrava

15:00 Sokol Sršni Písek - USK Praha

17:30 Sokol Pražský - Slavoj BK Litoměřice

19:30 Torola Snakes Ostrava - Kondoři Liberec

 

Sobota 9.5.2015

10:00 3.A-4.B

12:00 3.B-4.A

14:30 1.A-2.B

16:30 1.B-2.A

 

Neděle 10.5.2015

08:30 o 7. místo

10:30 o 5. místo

12:30 o 3. místo

14:30 Finále

16:15 Slavnostní zakončení

 

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR