image

Zkušenost pro U18 až z dalekého Japonska

21.06.2017 - Martin Peterka
počet přečtení: 998
vytvořeno 22.06.2017, upraveno 22.06.2017

Michal Pipta, technický vedoucí reprezentace U18:

 

Jedinečná příležitost změřit síly s jedním z účastníků MS U19 se naskytla našim juniorům, kteří byli pozváni k sehrání přátelských utkání s reprezentací Japonska. V zemi vycházejícího slunce jsme odehráli 2 přátelská utkání a jedno tréninkové na 12 minut bez započítávání osobních chyb. První zápas jsme odehráli na ostrově Okinawa, který je znám především z druhé světové války a také jako místo, kde vzniklo karate. V samotném utkání jsme bohužel nebyli domácím vyrovnaným soupeřem. Na hráčích byla znatelná únava z dlouhé cesty a časového posunu. Třetinová úspěšnost střelby z pole znamenala pouze 52 bodů a naopak na straně Japonska zářil hráč se zkušenostmi z NCAA Hachimura, následován superstřelcem Sugimotem a dalším „americkým“ Japoncem Isaiahem. Konečný výsledek 91:52 k nám byl ještě milosrdný.

 

Druhé utkání jsme odehráli v National Training Center v Tokiu. Do zápasu vstoupili naši hráči již zjevně aklimatizovaní, což se projevilo zejména na útočné polovině. Proměnili jsme 9 z 19 trojkových pokusů a celková úspěšnost dosáhla velmi slušných 50%. Bohužel se nám ani tentokrát nepovedlo zastavit Hachimuru, který nastřílel úctyhodných 36 bodů a byl rozdílovým hráčem. S jeho pobytem na palubovce stoupalo sebevědomí domácích a naopak, pokud odpočíval, dokázali jsme soupeře dostat pod tlak a stahovali náskok Japonska. Výsledná porážka 101:88 již o mnoho lépe vystihuje rozložení sil na palubovce.

 

Celý čtyřdenní pobyt v Japonsku na týmu zanechal hluboký dojem, a to nejen díky pro nás exotickému místu pobytu a až neskutečně srdečným jednáním našich japonských hostitelů. Šéftrenér mládeže Japonské basketbalové asociace Torsten Loibl ušel s mladými hráči notný kus cesty a právem se s družstvem U19 poprvé v historii japonského mládežnického basketbalu kvalifikoval na MS U19 do Káhiry. Japonští hráči nás předčili v útočné fázi zejména rychlostí a přesnou střelbou, a to i z těžkých pozic. Pod oběma koši kraloval již několikrát zmiňovaný Hachimura. Naše družstvo U18 stojí teprve na začátku přípravy na ME U18, takže má mnoho námětů, co a kde zlepšit a jak se stát konkurenceschopným ve své věkové kategorii.

 

4.6.2017 Okinawa

Japonsko U19 – ČR U18 91:52

Sestava a body ČR: Welsch 13, Slavík 8, Šulc 6, Krejčí 5, Havlík 5, Kovář 4, Farský 4, Svoboda 3, Mikyska 2, Bzonek 2, Borovka; fauly: 19:24; TH: 27/20:12/6.

 

5.6.2017 Tokio

Japonsko U19 – ČR U18 101:88

Sestava a body ČR: Farský 20, Welsch 16, Krejčí 14, Slavík 11, Kovář 8, Borovka 7, Mikyska 5, Šulc 3, Bzonek 2, Svoboda 2, Havlík; fauly: 15:30; TH: 41/32:16/11.

 

 

Všechny zprávy

HLAVNÍ PARTNEŘI ČBF

Kooperativa

KOOPERATIVA
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group je druhou největší pojišťovnou na tuzemském trhu. Byla založena v roce 1991 jako první komerční pojišťovna na území bývalého Československa. www.koop.cz

Skupina ČEZ

Skupina ČEZ
Skupina ČEZ

Tipsport

TIPSPORT
Sázková kancelář Tipsport, největší sázková kancelář v České republice, specializující se na kurzové sázky (především na sportovní události), byla založena v květnu roku 1991. www.tipsport.cz

Hyundai

Hyundai
Hyundai je jihokorejský podnik, jehož výrobní náplní je strojírenská výroba, stavba lodí, chemická výroba, elektronika a výroba automobilů. V ČR v Nošovicích sídlí historicky první výrobní závod Hyundai v Evropě, označován jako jedna z nejmodernějších automobilek v Evropě. www.hyundai.cz

GENERÁLNÍ MEDIÁLNÍ PARTNER ČBF

ČT4

Česká televize je jedinou českou veřejnoprávní televizní společností poskytující své vysílání na území Česka. V současnosti ČT vysílá čtyři celoplošné programy (ČT 1, ČT 2, ČT Sport a ČT 24).Česká televize

MEDIÁLNÍ PARTNEŘI ČBF

Deník

Deník
Zprávy a publicistika z regionů České republiky i ze světa. Deník

Český rozhlas

Radiožurnál je moderní zpravodajsko-publicistická rozhlasová stanice. 24 hodin denně nabízí rychlý, kvalitní a komplexní informační servis o událostech doma i v zahraničí.Radiožurnál

Tvcom.cz

TVcom.cz - TVCOM spolupracuje s největšími sportovními svazy v České republice a diváci tak mohou sledovat všechna utkání vybraných soutěží na internetu (basketbal, fotbal, volejbal, florbal atd.).TVCOM

Basketmag.cz

BASKET Magazín je jediným tištěným médiem, které je v Česku a na Slovensku zaměřeno na basketbal. Webový portál BASKETMAG.CZ nabízí denní informace ze světa basketbalu.Basketmag.cz

MarketUP

MarketUP
Firma zabývající se online marketingem a prodejem. Pro své klienty navrhují a realizují strategii, která bude mít maximální užitek.MarketUP

 

PARTNEŘI ČBF

Czechtourism

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Molten

Basketbalové míče MOLTEN – hrají se mnou mistři světa, olympijští vítězové, Kooperativa NBL, ŽBL i minižáci. Zkuste to i vy!!www.molten.cz

mondoworldwide

Mondoworldwide
Mondo Sport&Flooring vyvíjí, projektuje a vyrábí sportovní povrchy a zařízení pro vnitřní i venkovní plochy. mondoworldwide

APS/NIKE

APS/NIKE
APS je celosvětovým držitelem licence na obuv Nike. Zabývá se marketingem, distribucí a prodejem top výrobků Nike pro některé sporty. www.athleteps.com

Marienbad

Léčebné lázně Mariánské Lázně a.s. jako jediná navazuje na bohatou tradici lázeňské péče v Mariánských Lázních. Marienbad

EA Hotels

EuroAgentur Hotels & Travel, a.s. provozuje český hotelový řetězec působící na trhu cestovního ruchu a hotelnictví více než 27 let. 40 hotelů a resortů pod značkou EA Hotels najdete v nejatraktivnějších obchodních a turistických lokalitách České republiky, na Slovensku a v Ruské federaci. EA Hotels

Lotus

Lotus je značka, pod kterou se začal ve Španělsku v roce 1980 odvíjet příběh dnešní velké hodinářské rodiny Festina Group, v současnosti jednoho z nejúspěšnějších hodinářských uskupení světa. Lotus

Blažek

Společnost BLAŽEK PRAHA a.s. byla založena v roce 1992. V současnosti zaujímá přední místo mezi výrobci oděvů na českém trhu. Jejím hlavním předmětem činnosti je výroba a prodej pánských oděvů. Blažek

INSTITUČNÍ PARTNEŘI ČBF

FIBA

FIBA je mezinárodní organizace sdružující 213 národních basketbalových federací po celém světě. FIBA

Český olympijský výbor

Český olympijský výbor má dle olympijské charty rozvíjet a šířit olympijské ideály a zastupovat a zabezpečovat účast České republiky na olympijských hrách.ČOV

Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy

MŠMT patří mezi ústřední orgány státní správy, v jejichž čele stojí člen vlády ČR, který se zabývá činností ve školství, tělovýchově a práci s mládeží.MŠMT

Česká unie sportu

Česká unie sportu je největší střešní a servisní sportovní organizace v ČR. Jsou v ní dobrovolně sdruženy sportovní svazy, sportovní kluby a tělovýchovné jednoty i jejich sdružení.ČUS

Asosiace školských sportovních klubů

Asociace školních sportovních klubů sdružuje fyzické a právnické osoby a jiné kolektivy, jejichž společným cílem je organizovat zájmovou tělovýchovnou a sportovní činnost dětí a mládeže na ZŠ a SŠ a ve školských zařízeních ČR.AŠSK

Asosiace školských sportovních klubů

Základním cílem CzechTourism je propagace České republiky jako destinace cestovního ruchu v zahraničí i v České republice.CzechTourism

Konto Bariéry

Konto Bariéry
Našim cílem je zlepšení života handicapovaných občanů a jejich plnohodnotné zapojení do společnosti. Pomáháme vracet lidi do života. Konto Bariéry

MMR

Vzniklo 1. listopadu 1996 a je ústředním orgánem státní správy mimo jiné ve věcech regionální politiky, politiky bydlení, rozvoje domovního a bytového fondu, nájmu bytů a nebytových prostor, územního plánování, stavebního řádu, vyvlastnění, investiční politiky, cestovního ruchu, veřejné dražby a pohřebnictví. MMR